Vánoční sbírka pro Nadační fond Emil společně s ČSOB Private Banking
Spojenectví pod sbírkou Pomáháme dětem s handicapem sportovat
- Cílová částka 50 000 Kč
- Vybráno 46 110 Kč
- Přispělo 66 dárců
- Zbývá Již ukončeno
Emil je malý ptáček, který vypadl z teplého hnízda a zlomil si křídlo. Bál se, že přijde o svou největší radost - létání. Jeho vnitřní síla a touha po svobodě byla ale tak veliká, že se nikdy nevzdal, naučil se létat s jedním křídlem a dnes to učí ostatní malé ptáčky. Emil je statečný, vytrvalý, je velký vzor a hrdina. Emil je kamarád, který má svou náruč otevřenou pro všechny děti, které ji potřebují.
Hejbněte s námi křídlem a podpořte dobrou věc!
Děkujeme, že v tom lítáte s námi!
Nadační fond Emil už od roku 2003 pomáhá dětem a mladým lidem sportovat a aktivně žít. Hlavně u osob s handicapem, který vznikl následkem úrazu, je důležité ukázat možnosti pohybových aktivit, které jsou tolik důležité pro jejich fyzickou i psychickou stránku života.
Náklady na sportovní vyžití u lidí se zdravotním postižením jsou však několikanásobně vyšší než u zdravých lidí. Zatímco u zdravého dítěte, které chce začít třeba s basketbalem, se částka na jeho sportovní koníček pohybuje v nižších řádech tisíc, u dítěte s handicapem, které chce začít s basketbalem na vozíku, se bavíme o stovkách tisíc. Jen sportovní vozík se pohybuje od 100.000 Kč.
ČSOB výtěžek sbírky do výše 30.000 Kč zdvojnásobí.
-
MS ve fotbale - sázka100 Kč
-
Kolektiv Olymp Centrum sportu Ministerstva vnitra1 400 Kč
-
Darina Paděrová1 000 Kč
-
petra wiesnerova1 000 Kč
-
Jana Nadymáčková2 000 Kč
-
Lucie500 Kč
-
10001 000 Kč
-
Hana Žáková2 000 Kč
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
2.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
3.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!