V ČSOB pečeme z lásky ...i k seniorům
- Cílová částka 30 000 Kč
- Vybráno 31 784 Kč
- Přispělo 54 dárců
- Zbývá Již ukončeno
Jsme hrdí zaměstnanci ČSOB a KBC, kteří již tradičně na Valentýna oslavují lásku společným charitativním pečením. Letos jsme se rozhodli podpořit Českou alzheimerovskou společnost.
Láska kvete v každém věku a i když nechutná jen sladce, tak si ji zasloužíme všichni.
ČALS od roku 1997 zlepšuje život lidí s demencí a těch, kteří o ně pečují, tím, že:
- usiluje o včasné stanovení správné diagnostiky a vhodné terapie zahrnující psychosociální intervence
- podporuje co nejdelší setrvání člověka s demencí v domácím prostředí
- podporuje rodinné pečujících
- zvyšuje kvalitu institucionální péče
- spravuje síť kontaktních míst
- věnuje se advokačním službám
- zvyšuje povědomí veřejnosti o demenci
ČSOB výtěžek sbírky do výše 30 000 Kč zdvojnásobí.
-
zaměstnanci ČSOB21 450 Kč
-
Andrea Vim600 Kč
-
Lenka Novotná500 Kč
-
Kuba Albrecht75 Kč
-
David Hons
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sbírkovým spojenectvím
Vzal vás některý projekt za srdce tolik, že s ním chcete spojit své jméno?
Chci se stát spojencem
Staňte se jeho spojencem! Seznamte s ním své přátele, udělejte mu kampaň podle vlastních představ! -
2.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
3.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
4.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!