Darujte zrak, dárek na celý život
Spojenectví pod sbírkou Vracíme zrak se Světlem pro svět
- Cílová částka 30 000 Kč
- Vybráno 14 432 Kč
- Přispělo 32 dárců
- Zbývá Již ukončeno
SVĚTLO PRO SVĚT - Light for the World, o. s. je nevládní organizací, která se zaměřuje na prevenci a léčbu slepoty a na systémovou podporu osob s postižením v rozvojových zemích, zejména v Africe. Zde mimo jiné provozuje nemocnice, financuje školy a poskytuje rehabilitační služby.
V České republice byla založena v srpnu 2007 jako sesterská organizace nevládních organizací sítě Light for the World, která v oblasti pomoci nevidomým úspěšně funguje již od roku 1988. V současné době Light for the World působí rovněž v Rakousku, Velké Británii, Německu, Švýcarsku, Belgii, Nizozemí a Spojených Státech.
Více na www.svetloprosvet.cz.
Díky Vašemu daru ve výši 300 Kč nakoupíme preventivní dávku antibiotik pro 20 osob, za 800 Kč již dokážeme trvale vrátit zrak člověku se šedým zákalem.
Finanční prostředky z této akce půjdou na projekty v Burkině Faso, Etiopii, Jižním Súdánu, DR Kongu a Mosambiku.
-
Žbánkovi
-
Hynek Šandera
-
Kateřina Zotyková500 Kč
-
Ivana Zahradníková400 Kč
-
Michal Kusnir300 Kč
-
Linda222 Kč
-
Kuba700 Kč
-
Týna Hladíková600 Kč
-
Břeťa Kousal100 Kč
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
2.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
3.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!