Pomáhejme mladým lidem přijmout sami sebe a ustát coming out
Spojenectví pod sbírkou Prague Pride, miluji Tě!
- Cílová částka 30 000 Kč
- Vybráno 29 759 Kč
- Přispělo 114 dárců
- Zbývá Již ukončeno
Poradna sbarvouven.cz od roku 2015 pomáhá každý rok více než 700 klientů/klientek. Mentoři si s nimi ročně vymění okolo 9 tisíc zpráv, jež se týkají opravdu závažných situací, jako je útěk z domova, sebepoškozování, deprese a bohužel i sebevraždy.
Online poradna nabízí bezpečný prostor, kde si mohou klienti/klientky popovídat s někým, kdo má s coming outem a sebepřijetím vlastní zkušenost. Mentoři a mentorky pomáhají najít odvahu v těžkém životním období a nabízí podporu mladým lidem i jejich blízkým.
Přijmout svoji orientaci či identitu nebývá jednoduché. K vnímání sebe sama přispívají navíc reakce okolí. Někdo nachází v rodině a přátelích potřebnou podporu. Ale jindy od nejbližších přichází nepochopení a odmítání. Na sociálních sítích a ve veřejném prostoru jsme navíc stále svědci nenávistných projevů vůči LGBT+ lidem. Taková atmosféra může snadno podkopat sebevědomí a duševní pohodu mladých queer lidí.
A právě proto je tu online poradna sbarvouven.cz.
-
Alexandra Safi Narwa
-
Petula500 Kč
-
Ivana Endyšová
-
Aleš Fialka60 Kč
-
TJ500 Kč
-
Misa Krasanovska1 000 Kč
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
2.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
3.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!