Nákup oxygenátoru pro pacienty hospice
Spojenectví pod sbírkou Hospicová a paliativní péče o nevyléčitelně nemocné a jejich rodiny
- Cílová částka 30 000 Kč
- Vybráno 33 911 Kč
- Přispělo 18 dárců
- Zbývá Již ukončeno
Spojenectví pod sbírkou Hospicová a paliativní péče o nevyléčitelně nemocné a jejich rodiny
Jak ještě mohu pomoci
Díky této sbírce pomůžete Hospici svatého Lazara, a především jeho pacientům, kteří budou moci prožít závěr života v komfortních a důstojných podmínkách.
Oxygenátor je přístroj generující vzduch s vyšší koncentrací kyslíku a přivádějící takto kyslík do krve pacienta. Využívá se pro potlačení symptomů nevyléčitelných nemocí, a to především dušnosti, která pacienty často trápí.
Díky použití tohoto přístroje pak pacienti pociťují snížení míry únavy zlepšuje se jejich fyzická aktivita, což může pomoci zlepšit náladu a psychický stav. Celkově se tedy s jeho pomocí dosahuje zlepšení kvality života v posledních stadiích nemoci. Jedná se o specifické a poměrně nákladné zařízení, které je již nezbytnou součástí lůžkové i domácí hospicové péče.
Pořizovací cena oxygenátoru z něj dělá investici, nad kterou se musí hospic vždy zamýšlet s ohledem na další nákupy pomůcek a materiálu. Snaží se počty těchto přístrojů navyšovat, protože jsou velmi potřebné, ale nemůže jich kupovat více najednou.
ČSOB vybranou částku do výše 30 000 Kč zdvojnásobí.
-
Pavel Pohorský2 144 Kč
-
Míša500 Kč
-
Olga Vránková
-
účastnice 17. konference Excellentní žena Plzeň26 280 Kč
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
2.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
3.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!