Láska bez hranic
Spojenectví pod sbírkou Humanitární projekty Lékařů bez hranic ve světě
- Lékaři bez hranic - Médecins Sans Frontieres in Czech Republic, o.p.s.
- Partnerská sbírka: Matchingový fond Společně s ČSOB
- Cílová částka 15 000 Kč
- Vybráno 17 438 Kč
- Přispělo 43 dárců
- Zbývá Již ukončeno
Přes 50 let Lékaří bez hranic poskytují zdravotnickou a humanitární pomoc těm nejzranitelnějším: lidem zasaženým válkou, přírodními katastrofami nebo epidemiemi. Díky jejich práci jsou nejen zachráněny životy a zmírněno utrpení, ale může vzniknut i láska.
Rozhodli jsme se s kolegy během oslav Valentýna podpořit lásku trochu netradičně a to prostřednictvím sbírky pro Lékaře bez hranic, která interně v ČSOB bude podpořena i prodejem domácího pečiva s úsměvem prodávajících.
Inspiroval nás příběh Nataši a Sergeje, kterým na Ukrajině lékaři bez hranic pomohli (ti dva na obrázku). Oba byli na společenském dnu. Sergejovi diagnostikovali HIV. Oběma pak TBC. Po propuštění z nemocnice v říjnu 2020 se Sergej a Nataša hned v prosinci vzali. Léčbu dokončili v lednu 2021. Teď sní o tom, že si postaví dům s malou zahradou a koupí si auto, ve kterém se vydají na cestu kolem světa.
Myslíme si, že každá láska má právo kvést a růst. Prosím, podpořte naši malou sbírku.
-
Zaměstnanci ČSOB15 892 Kč
-
Alena Nováková500 Kč
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
2.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
3.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!