Double od ČSOB pro Movember
Spojenectví pod sbírkou Muži v boji za zdraví
- Cílová částka 60 000 Kč
- Vybráno 24 620 Kč
- Přispělo 69 dárců
- Zbývá Již ukončeno
Jsem Karel. S Movemberem jsem už pár let. Začínal jsem jako řadový přispěvatel do sbírky, pak jsem se stal MoBro a začal jsem v rámci Movemberu sám vybírat příspěvky od svých přátel, známých a kolegů.
A letos jdu na další level - Díky ČSOB zdvojnásobíme Vaše příspěvky!
Vybranou částku v této sbírce ČSOB díky svému matchingovému fondu zdvojnásobí až do výše 30 000 Kč.
Výtěžek z této sbírky bude následně spojen s částkou vybranou pod hlavičkou našeho bankovního Movember týmu a použit Nadačním fondem MUŽI PROTI RAKOVINĚ pro šíření veřejného povědomí o péči o mužské zdraví.
V našem bankovním týmu vítáme všechny posily - kolegyně, kolegy i další nebankovní příznivce. K připojení se k týmu stačí rychlá registrace a můžete s námi táhnout za jeden provaz. Budeme za to rádi.
Díky!
-
Klára500 Kč
-
Olga
-
Patrik Kruml
-
Dušan500 Kč
-
Radim1 000 Kč
-
Jiří Volf500 Kč
-
Fila Legenda300 Kč
-
Šáfa444 Kč
-
Jaromír Kulhánek1 000 Kč
-
Tom V.500 Kč
-
KATR57340 Kč
-
peta1 000 Kč
-
Kuba Č.750 Kč
-
Kateřina Trnečková500 Kč
-
David300 Kč
-
Nanda1 000 Kč
-
Kuba666 Kč
-
Honza Kiška500 Kč
-
Cigi500 Kč
-
Jana Mat.200 Kč
-
Přemek Čacký500 Kč
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
2.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
3.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!