Adventní sbírka ČSOB pro onkologicky nemocné
Spojenectví pod sbírkou Amelie pomáhá žít život s rakovinou
- Cílová částka 30 000 Kč
- Vybráno 36 301 Kč
- Přispělo 53 dárců
- Zbývá Již ukončeno
Jsme zaměstnanci ČSOB z útvaru Finance a pořádáme tradičně před Vánocemi charitativní sbírku. Tentokrát jsme se rozhodli podpořit Amelii a jejich onkologicky nemocné klienty.
Amelie je tu pro každého, koho zaskočila onkologická nemoc, osobně nebo v blízkém okolí. Nabízí možnost bezplatné péče odborníků i laiků s podobnými zkušenostmi v překonávání vážné nemoci. Nabízí neutrální půdu, kde se může kdokoli, i anonymně, věnovat sám sobě způsobem, který si zvolí. Nepropaguje žádný ze způsobů léčby (bez ohledu na to, je-li to klasická či alternativní cesta), ani žádné preparáty či postupy. Dbá na zachování soukromí a svobodné vůle každého kdo přijde.
Amelie pomáhá žít život s rakovinou. Aktivně, přímo těm, kdo to potřebují a chtějí. Proto Amelie vytváří řadu aktivit a projektů, které všechny sledují jediný bod – pomoc onkologicky nemocným a jejich blízkým. Usiluje o to, aby psychosociální pomoc byla dostupná všem v České republice. Proto se snaží vytvořit v každém kraji minimálně jedno Centrum Amelie, které bude poskytovat individuální a skupinové aktivity pro klienty a bude podporovat i dobrovolnickou činnost.
ČSOB výtěžek sbírky do výše 30 000 Kč zdvojnásobí.
-
Zdeněk Štajner500 Kč
-
Bao500 Kč
-
Pavla1 000 Kč
-
Jana Furiková1 000 Kč
Spojenectví není možné pro tuto Sbírku
Omlouváme, Spojenectví není možné pro tuto Sbírku, vyberte jinou sbírku pro vytvoření spojenectví, přejděte na stránku Spojenectví
Jak ještě mohu pomoci
-
1.
Sdílením na sociálních sítích
Sociální sítě mají velkou sílu, i díky tomu, že propojují lidi s podobným pohledem na svět.
Využijme toho. Sdílet a lajkovat je přece tak snadné!
A nezapomeňte, že kromě Facebooku tu máme třeba i Instagram, Twitter nebo další menší sítě.
-
2.
Osobním doporučením
Ať se vám to líbí nebo ne, vaše osoba je stejně nejlepším garantem důvěryhodnosti i smyslu sbírky.
Vysvětlete svým známým po mailu, proč sbírku děláte – i když vám to možná přijde staromódní, mail pořád dobře funguje. -
3.
Vlastním nápadem
Nejlíp stejně fungují věci, které jsou neokoukané a míří přímo na komoru. Vymyslete vlastní a originální způsob, jak rozšířit povědomí o sbírce, které fandíte, mezi co nejvíce lidí!