Výběrové řízení na benefiční KDE DOMOV MŮJ?
V rámci naší spolupráce s Českou televizí si Vás dovolujeme informovat o možnosti přihlášení se do benefičního speciálu pořadu Kde domov můj?
Neziskovým organizacím se tak nabízí s pomocí Česká televize možnost stát se součástí vysílání a získat kromě finanční pomoci i podporovatele a publicitu.
Jste nezisková organizace, rádi byste prezentovali svou činnost, a ještě k tomu získali finanční podporu? Neváhejte a přihlaste se do speciálního dílu soutěžního pořadu Kde domov můj? Na konci roku 2024 odvysíláme benefiční speciál tohoto pořadu a jeho účastníkem může být i Vaše organizace.
Podmínkou pro účast je sestavení tříčlenného týmu, který bude v charitativním dílu za Vaši organizaci soutěžit. Dva ze soutěžících musí být jakkoliv spojeni s Vaší organizací (např. zaměstnanec či klient). Třetím soutěžícím musí být známá tvář, ideálně patron organizace, pro kterou tým soutěží.
Podoba soutěže zůstává stejná jako v běžných dílech. Jediná změna je v tom, že všichni tři soutěžící hrají ve prospěch organizace, které připadne celá výhra a výtěžek z dárcovských SMS poslaných diváky během vysílání pořadu. Proto je nezbytné mít zřízenou službu DMS.
Máte-li zájem zúčastnit se benefičního speciálu pořadu Kde domov můj?, přihlaste se do 9.8.2024. Natáčení charitativního speciálu proběhne v říjnu 2024. Své přihlášky zasílejte na tereza.simackova@ceskatelevize.cz.
Do přihlášky nezapomeňte doplnit:
• jméno kontaktní osoby a kontaktní údaje (telefon a e-mail)
• jména tří soutěžících
• stručné představení Vaší organizace a aktuální výroční zprávu.
Dotazy k přihlášce do benefičního speciálu můžete konzultovat s manažerkou charitativních aktivit.
Těšíme se na Vás!